2014年9月29日 星期一

反思香港這十年

點解以前英國人抽我地水,我地無咁反感,又無要求民選港督,可以馬照跑舞照跳!只要有開工、有$搵,邊會得閒出來罷工罷課?

香港人一向政治冷感,為何今時今日會出來靜坐、遊行、請願?

是HK人思想進化了要求更多,定係HK形勢退步了,人才出來掙扎

有朋友說民主像電話,唔係Day1有iphone6! 我的回應是:如果我用開Nokia好地地,我唔換機等有iphone6先換,但你現在局我3揀1,部部也是山寨版,舊電過熱可能會爆!點樣可以袋住先?

你比部iPhone4或者小米我,只要性能好我無須要iphone6!又或者你比我揀,我揀錯部HTC,操作爛我心服口服,因為係自己揀!,換咗山寨版日日提心吊膽,仲衰過以前,叫我點樣袋住先!

我要換機,你一是介紹D專業D比我,一是我自己揀,唔好用心服口服!

中方一向強硬,爭取過好過唖忍!大家說是嗎?



沒有留言:

張貼留言